A TOP 100-AS ÚRIEMBER LISTA: 80-61

És itt az újabb adag. Nem szeretném amúgy túlzottan ragozni a részleteket, de akkor egy érdekességet még elmesélek. Kisebb énem egyszerűen u...

És itt az újabb adag. Nem szeretném amúgy túlzottan ragozni a részleteket, de akkor egy érdekességet még elmesélek. Kisebb énem egyszerűen utálta a szőrös és idősebb pasikat. Sokáig egyáltalán nem tudtam megérteni, mit esznek emberek olyan férfiakon, akik bármilyen arcszőrzettel rendelkeznek, én mindig a babapopsi-arcokat kerestem. Aztán egy valamikor a közelmúltban teljesen indokolatlanul megváltozott és megfigyelhetően sokkal több "szőrös" ember került fel a listára. Közben megtaláltam a 2011-es listát is, ezt majd belinkelem a tovább alatt. Rengeteg a változás... az előző kupacból Eric Saade pl. akkor még a NEGYEDIK helyen volt, hogy anno Ed Westwick is befért a top 25-be. Na de akkor lássuk a 2014-es lista nyolcvanadik és hatvanadik helye között elhelyezhkedő pontjait.





Patrick Stumpot már kis husiként is szerettem anno tizenegy-két évesen, de amikor visszajött a FOB, akkor ismét a szívembe zártam. Mats Hummels obvi egy kicsit a VB-nek is köszönheti az előkelő hetvenkilencedik helyet, Jonathan Groffot pedig a Glee által sikerült megismernem. Jim Sturgess nem az a kifejezett szépfiú, de a szerepeit, karaktereit imádtam, így végül őt magát is sikerült a szívembe zárni. Miles Teller tűnhet a legfurcsább választásnak, én sem nagyon tudom megmagyarázni, de valamiért nagyon vonzó jelenség, miközben egyáltalán nem az. Calum a kedvencem a 5SOS formációból, olyan kis mesehős-feje van, nem is tudom. Babapopsi-arc. Chace Crawford nyerte meg a magánviadalt a Gossip Girl cast-ből, Bard a What does the fox say-ről híres Ylvis formáció egyik tagja, nem tehetek róla, kellenek a norvégok. Blake Jenner szintén a Glee Cast invázióját folytatja a listámon, Joe Brooks és Austin Butler pedig a husi kis arcocskáiknak köszönhetik a jelenlétüket (nem husik hanem cukik, tudom). Jake Abelt több filmben is szerettem, még ha néha gonosz szerepei voltak rossz filmekben, Fehér Balázs, a Carbonfools énekese pedig szerintem A MAGYAR PASI. Kb. 15 részt láttam összesen a PLL-ből, de Ian Harding azért a bűvkörébe csalt ennyi idő alatt is, Mads Mikkelsen meg a világ legjobb Hannibalja és skandináv és etc. Tyler Posey igen, a Teen Wolf (adolescent coyote) miatt került a 65. helyre, míg Harry Shum Jr. is sorozata, a Glee miatt került ide. Jenson Button kifejezetten szexi szerintem a forma-1esek közül. Edward Nortonról külön kisregényeket lehetne írni, annyi filmjét láttam már (és néhány alatt, például painted vail, majdnem öngyilkos lettem). Nicholas Hoult már a Skins óta életem sokadik szerelme, aztán később szerettem meg a kiskori idegesítő énjét az egy fiúról-ban, így az x-men meg az a fura zombis film már csak hab volt a tortán. Fun fact, hogy ő három éve egészen a negyvenedik helyig csúszott előre, ma viszont csak a hatvanegyedik hely járt neki.

A HÁROM ÉVVEL EZELŐTTI LISTA

A MOSTANI LISTA 100-81 HELYEZETTJE

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images