Fanni kalandjai k-pokolban #4

10 dance practice, ami életet ad Eltelt már egy kis idő a legelső k-pop bejegyzés óta, de már ott is említettem, mennyire tetszenek a so c...

10 dance practice, ami életet ad

Eltelt már egy kis idő a legelső k-pop bejegyzés óta, de már ott is említettem, mennyire tetszenek a so called dance practice videók, ahol a csapatok egy-egy dal koreográfiáját adják elő egy ilyen kis cuki próbateremben. Nem tudom, amúgy is mindig imádtam a különböző koreográfiákat, de így látni őket még igazibb valahogy. Anyway, összeszedtem nektek 10 személyes kedvencemet, ezeket még akkor is érdemes megnézni, ha nem érdekel különben titeket a koreai zene, de szeretitek a jól mutató impressive táncokat.

10. Monsta X - Hero
Sajnos még nem merültem eléggé a Monsta X fiúk világában (és még nem is tudom őket teljesen elkülöníteni), de a Hero című dalukat imádom és valahogy rábukkantam erre a halloweeni dance practice videóra is, ami ha lehet, még közelebb hozta őket a szívemben. Maradjunk annyiban, hogy elég szexi vámpírok lennének, ha az idolélet nem jönne be nekik.


9. BTS - War Of Hormone
Igazából valószínűleg célszerűbb lett volna külön listát készítenem a kedvenc BTS dance practiceimről, mert hála az égnek minőségi munkákból nincs hiány a BTS táján. Aztán azért is választottam a war of hormone-t, mert ez a real war verzió teljesen megvitt. Egyszerűen imádom, ahogy végigordítják az egész dalt, nem is értem, hogy lehetnek ennyire imádnivalóan idióták.


8. EXO - Growl
Mindenképp szerettem volna EXO videót is a listára, mert szerintem akad azért egy-két menő koreójuk, meg hát jó rájuk nézni, de a wolfhoz csak egy nagyon gagyi minőségűt találtam, így "kénytelen" voltam a Growlt bemutatni nektek. Szóval of course az EXO 12 taggal volt az igazi, és ez az egész tánc meg a számhoz készült klip is kurvajól van összerakva.


7. GOT7 - I like you
Hadd kezdjem azzal, hogy már most bánom, hogy az If You Do valamelyik táncvideóját nem raktam rá a listára, mert az a lábmunka, amit a fiúk végeznek, egyszerűen zseniális! Na de. Muszáj volt helyet szorítanom az I Like You-nak is, mert ezt a koreot annyira imádom. Egyszerűen megölnek mind a heten. És az a vállmozgás... aranyat ér.


6. BIGBANG - Bang Bang Bang
Oké, csak egy hajszállal nyert a bang bang bang a zutterben fellelhető csodálatos T.O.P mozdulatok előtt, és az a hajszál G-Dragon combjai voltak. Komolyan, a rövidnacija miatt sokáig konkrétan nem tudtam másra koncentrálni, mint a combjaira. De egyébként meg az egész bang bang bang koreo annyira élhető, állandóan ezt táncolnám, ha lehetne.


5. iKON - Rhythm Ta
az iKON háza táján sem vagyok kifejezetten járatos, de ez a dance practice videó vett rá, hogy megpróbáljam elkülöníteni az embereket és megtanuljam, ki kicsoda. Nem állítom, hogy teljes a siker, de igyekszem. A Rhythm Ta egyébként is remek dal, de ez a koreo még jobbá teszi, főleg a legeleje, az első fél perc mozdulatai engem konkrétan tönkretesznek, annyira királyak.


4. 2PM - Go Crazy
Én megpróbáltam nem szeretni a 2PM-et, but then Go Crazy happened, ami egy annyira király dal és olyan jót buliztam rá múlt pénteken, mint egyszer. És aztán megnéztem a klipet, meg ezt a dance practice videót és most már olyan lowkey stan lettem, hogy tudom a neveket, nagyjából van kedvencem is, de EZ A VIDEÓ mindenem. Konkrétan imádom, hogy ekkora idióták.


3. GD X TAEYANG - Good Boy
Oké, kezdjük azzal, hogy ez a dal az életem. Komolyan. Mindig azt hittem, tudom melyik a kedvenc k-pop dalom, és akkor meghallom a good boyt és így mmm... mégis maradjon ez. Szóval nagyon élem GD és Youngbae kettősét, meg ezt a zenét és a koreot már a klipben is imádtam, de így egyben látva még zseniálisabb, minden vágyam, hogy egyszer én is eltáncolhassam. Másrészről pedig: Taeyang pufi kabátja.


2. BTS - Boy In Luv
Nem szeretném sokáig ragozni, ha ez a videó nincs, valószínűleg sokkal több idő kellett volna, hogy így elmerüljek a k-popban. De sikerült végignéznem ezt a pár percet és megváltoztatta az életem. Vallásosan imádom ezt a koreográfiát, minden egyes pillanatát, de főleg az ugrálásokat, I live for these jumps, seriously. Az outfitek is on point vannak, minden tökéletes.


1. GOT7 - Just Right
Az a baj, hogy minden fontos jelzőt eldobáltam eddig, de ez a videó... konkrétan igazából semmi mást nem szeretnék az élettől, mióta ezt láttam. először is, kibaszottul elviselhetetlenül cuki mindenki ebben a videóban, imádom, mikor Jackson nekimegy a tükörnek, Bambam letörölhetetlen vigyorát, Mark aegyo pillanatait meg ahogy beletúr Bamboo hajába, JB szexi mozdulatait, Junior közeli felvételeit, Yugyeom pillanatait markkal, ahogy Youngjae meglöki Bamboot... MINDENT.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images